
به گزارش دریاکنار و نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، شهریار جمهیری در این رابطه اظهار کرد: راهاندازی میز خدمت ویژه ایام پیک بار با هدف تکریم ارباب رجوع، آموزش همگانی و افزایش آگاهی عمومی نسبت به مدیریت مصرف برق و شفافسازی خدمات، و ارتقای ارتباط میان مردم و مجموعه برق انجام میشود.
وی بیان کرد: برای ارتقای سطح خدمترسانی، دورههای آموزشی تخصصی برای اپراتورهای سامانه ۱۲۱ و کارکنانی که در این میز خدمت حاضر خواهند بود، برگزار شده است.
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: این آموزشها با حضور استادانی مجرب از تهران، فخار در زمینه مهارتهای ارتباطی و نحوه پاسخگویی مؤثر به مردم انجام شده است.
جمیری با بیان اینکه آموزشهای ارائه شده بر مبنای رویکرد مشتریمداری و انتقال مفاهیم مدیریت مصرف برق بوده، اظهار داشت: افرادی که در میز خدمت حضور مییابند، موظفاند ضمن راهنمایی مراجعهکنندگان در زمینه نصب و استفاده از اپلیکیشن "برق من"، اطلاعات لازم درباره مصرف بهینه انرژی و پاسخ به سوالات متداول را نیز ارائه دهند.
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همچنین از عموم مردم خواست تا با مراجعه به میزهای خدمت، از فرصت مشاوره و راهنمایی رایگان در خصوص مدیریت مصرف برق بهرهمند شوند و در عبور موفق از پیک بار مصرف، شرکت توزیع را یاری دهند.
وی در پایان تأکید کرد: میز خدمت یکی از ابزارهای مؤثر برای شفافسازی عملکرد سازمان و ایجاد اعتماد عمومی است و ما با اهتمام ویژهای اجرای این طرح را دنبال خواهیم کرد.
نظرات
0