آخرین اخبار
پیام مهندس عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بمناسبت روز جهانی کار و کارگر
مهندس عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بمناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد
 
{ مقام معظم رهبری : رکن جهش تولید کارگر است . با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود . }

کارگران از شریف ترین قشر جامعه و از مهم‌ترین عناصر پیشرفت ، توسعه ، بالندگی و خوداتکایی جامعه می باشند که با اراده و علاقه ، در راه سربلندی و پیشرفت کشور ، گام بر می دارند و در حقیقت تلاش این قشر زحمتکش و پرتلاش سبب چرخش چرخه های زندگی جامعه می شود . امیدوارم در این سال که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است ، با مشارکت مردم عزیز و خصوصا جامعه کارگری تولید و مشارکت در تولید در اولویت قرار گیرد و همه با هم بتوانیم بیش از گذشته قدردان زحمات این  قشر زحمتکش باشیم .
کارگران کسانی هستند که اقتصاد این کشور را به حرکت در می‌آورند و به همین دلیل شایسته بهترین تبریک‌ها در روز جهانی کارگر هستند . اینجانب ضمن تبریک ۱۲ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر  این روز را به تمامی کارگران پرتلاش میهن عزیزمان ایران اسلامی تبریک عرض نموده و  از تمامی زحمات بی دریغ و  شبانه روزی همکاران ارجمند شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر که در امر سقایی به مردم شریف و متدین و ولایتمدار استان بوشهر و نیز شکوفایی روز افزون این شرکت خدمت  می نمایند ، تقدیر و تشکر می نمایم و سلامتی ، سعادت و پیروزی هرچه بیشتر آنان را در تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال خواستارم .
شناسه خبر : 15102
تاریخ : 1403/2/11 11:19:52
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/XrCO2x
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #مهندس عالی #مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر #روز جهانی کار و کارگر #آب و فاضلاب #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.