آخرین اخبار
ورزش وحدتیه نیازمند نگاهی نو و حمایت مسئولین استان
این روزها ورزش وحدتیه مورد بی مهری و بی توجهی مسئولان شهرستان و استانی قرار گرفته است و این در حالیست که بیشتر جمعیت این منطقه را جوانانی با استعدادهای ورزشی فوق العاده تشکیل می دهد

فرهاد غلامی فعال ورزشی شهر وحدتیه عنوان کرد

نبود زیرساخت‌های ورزشی در شهر وحدتیه ملموس است و باید برای برطرف شدن این مشکل اقدامات عاجلی صورت گیرد

در حالی که شهر وحدتیه مملوء از استعدادهای ورزشی و ورزشکاران مدال‌آور است، اقدام قابل توجهی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در راستای حمایت از آنها دیده نمی‌شود.

باشگاه های ورزشی شهر وحدتیه همیشه از نبود امکانات ورزشی و فضای ورزشی مناسب جهت تمرین از اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان گله داشتند و اکنون هم که با تمام این مشکلات تیم هایی از سوی هیئت های فعال در این شهر  به مسابقات کشوری راه پیدا کرده اند و با عدم حمایت مسئولین استانی و شهرستانی مواجه می شوند که سبب دلسردی و افت انگیزه می شوند .

باید زیرساخت کافی ورزشی برای جذب ورزشکار داشته باشیم،در حال حاضر بحث استعدادیابی داریم اما تنها برای ۴۰ درصد جمعیت وحدتیه  امکان تهیه زیرساخت لازم ورزشی را داریم
مسئولین استانی،اگر قرار است ورزش از بین برود صراحتا اعلام کنند که ما دیگر در ورزش نباشیم و با ندادن و کم کردن سرانه ورزشی  و کارهای دیگر دنبال این راه نباشند.

بلاتکلیفی استادیوم نفت، عدم سیستم سرمایشی و گرمایشی در مجموعه ورزشی تختی،بلاتکلیف ماندن سالن ورزشی بسیج ، نیاز مبرم به سالن های اختصاصی هیئت های فعال شهر، کمبود تجهیزات واماکن ورزشی نبود منابع مالی، عدم حمایت از ورزشکاران و نبود اسپانسر را از عمده ترین مشکلات حوزه ورزش و جوانان شهر وحدتیه هستند و از مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان تقاضا دارم برای خدمت به قشر ورزشکار تمام تلاش خود را بکار گیرند.

شناسه خبر : 15118
تاریخ : 1403/2/12 06:13:34
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/GadLbs
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #ورزش وحدتیه #استعداد #اماکن ورزشی #فرهاد غلامی #دریاکنار

اخبار مرتبط

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.