آخرین اخبار
نه عجله دارم خوبه نه عجله ندارم....
تپسی سرویس تاکسی اینترنتی دو گزینه داشت یکی گزینه عجله دارم که اسفند 1402 حذف شد یکی هم گزینه عجله ندارم که در هفته اخیر در بروزرسانی آخر حذف شد در ادامه ...

از ابتدای هفته گزینه «عجله ندارم» به دستور قضایی از اپلیکیشن تپسی حذف شده است. به‌نظر می‌رسد که با توجه به تمرکز ماه‌های اخیر نهاد‌های نظارتی بر قیمت تاکسی‌های آنلاین، درحال‌حاضر رویکرد این نهاد‌ها به‌سمت حذف گزینه‌هایی است که باعث هرگونه تغییر قیمت می‌شوند.»در به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن «تپسی»، گزینه «عجله ندارم» حذف شده است. کاربران با این گزینه می‌توانستند در اِزای انتظار بیشتر، با قیمت کمتری تاکسی اینترنتی بگیرند. تپسی اعلام کرده که گزینه «عجله ندارم» را با دستور قضایی، از اپلیکیشن خود حذف کرده است. پیش‌تر گزینه «عجله دارم» به دستور سازمان تعزیرات از تاکسی‌های اینترنتی حذف شده بود. و این دو گزینه کاملا جدا از یک دیگر بودند و گویا هر دو باعث گران فروشی یا ارزان فروشی می شدند که اینگونه با اخطار جدی حذف گردیدند اما گزینه عجله ندارم به سود کاربر اما به ضرر راننده ای بود که سفر را قبول میکرد اما ایا اجباری برای راننده بود که این گزینه را انتخاب کند پاسخ صحیح خیر می باشد و تماما با اطلاع کامل این گزینه انتخاب میشود.
 

شناسه خبر : 15082
تاریخ : 1403/2/10 10:06:26
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/1b8Kpp
نویسنده خبر :
X

🔶محمرضا بوالحسنی
🔹برنامه نویس وب
🔹مدیر ارشد بخش توسعه و طراحی

 
برچسب ها #تپسی #اسنپ #تاکسی #انلاین #اینترنتی #دریاکنار

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.