آخرین اخبار
استان بوشهر مقصد پانزدهمین سفر استانی رئیس دیوان عدالت اداری
حجت الاسلام و المسلمین مظفری باتفاق هیات قضایی همراه، در جمع مردم استان بوشهر حاضر شدند.

در ادامه سفرهای استانی رئیس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه به استان های سراسر کشور، پانزدهمین سفر استانی ایشان امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه با ورود ایشان به شهر بوشهر آغاز گردید.
پس از ورود مظفری به استان بوشهر که مورد استقبال گرم رئیس کل دادگستری استان و مسئولین استان قرار گرفت، وی دیدار با مردم شریف بوشهر را در اولویت اقدامات هیات قضایی دیوان عدالت اداری قرار داده و در محل دادگستری کل استان بوشهر، در ساعات اولیه صبح با ۱۳۰ نفر از شهروندان عزیز استان بوشهر ملاقات کرد.
از نکات قابل توجه این ملاقات ها این بود که ضمن استماع سخنان مراجعین و پس از صدور دستورات لازم از سوی رئیس دیوان عدالت اداری و یا هیات قضایی همراه، این دستورات مستقیماً و بدون وقفه به مرکز اصلی سازمان در تهران ابلاغ و در اسرع وقت اقدامات اجرایی آن شروع شد.
حجت الاسلام و المسلمین مظفری و هیات قضایی همراه به تاسی از سایر سفر های استانی، با امام جمعه شهر بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری دیدار و گفتگو داشتند. در این دیدار موضوعات و مشکلات مربوط به استان بوشهر که در دیوان عدالت اداری مطرح می باشد مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. آیت الله صفایی در ادامه ضمن عرض خیر مقدم به رئیس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، اظهار امیدواری کرد؛ سفر این هیات باعث برکات برای مردم استان بوشهر و در حل مشکلات مردم تاثیر گذار باشد.
رئیس دیوان عدالت اداری نیز در این جلسه ضمن تشریح اهداف سفر های استانی دیوان عدالت اداری و برشمردن مزایای این سفر ها، سایر مدیران دستگاه قضایی کشور را جهت حضور در در بین مردم و بررسی رو در روی موضوعات و مشکلات تشویق نمود.

 
شناسه خبر : 15134
تاریخ : 1403/2/13 08:24:06
لینک خبر :  https://daryaaknar.ir/sl/Cga5hr
نویسنده خبر :
X

🔶سهیلا سلطانی
🔹 روزنامه نگار | مدرس
🔹 کارشناسی ارشد مدیریت دولتی  دانشگاه هرمزگان
🔹 لیسانس اقتصاد دانشگاه خلیج فارس
🔹 سردبیر  دریاکنار
🔹 کاندیدای ششمین دوره شورای شهر بوشهر
🔹 عضو صندوق هنر وزارت ارشاد
🔹 عضو هیات موسس انجمن خبرنگاران و روزنامه نگاران استان بوشهر

 
 
برچسب ها #دیوان #عدالت #اداری #هیات قضایی

نظرات

0
دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد. پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد. پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.